ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ YΠΑΝΑΧΩΡΗΣHΣ
Η Πολιτική Επιστροφών και το Δικαίωμα Υπαναχώρησης εφαρμόζονται και ασκούνται από το Κατάστημα, βάσει του άρθρου 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα με την ΚΥΑ Ζ1-891/2013.
1. Το Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ως υπαναχώρηση εννοείται η περίπτωση κατά την οποία ο Χρήστης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει ηλεκτρονικά από το Κατάστημα και να λάβει το καταβληθέν τίμημα (τα χρήματα) αζημίως (εκτός των μεταφορικών εξόδων). Η υπαναχώρηση αυτή δεν είναι απαραίτητο να είναι αιτιολογημένη και βασίζεται στην απλή αλλαγή γνώμης του Πελάτη.
2. Όροι και Προϋποθέσεις
Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την πώληση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν αζημίως, μόνον υπό τους παρακάτω ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις:
α) Το δικαίωμα του Χρήστη να υπαναχωρήσει από την πώληση ασκείται μόνον εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης και παραλαβής του προϊόντος από αυτόν. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής ο Χρήστης χάνει οριστικά το δικαίωμα υπαναχώρησης.
β) Ο Χρήστης για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη αρχική κατάσταση, που το παρέλαβε, ως καινούργιο. Συγκεκριμένα πρέπει το προϊόν να παραδοθεί εντός της αρχικής συσκευασίας του, στην πλήρη μορφή της, (προστατευμένο σε κουτί, περιτυλιγμένο με νάιλον, αφρολέξ κλπ.), να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, να είναι πλήρες, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τμήματα αυτού, να μην έχει υποστεί σκισίματα, φθορές ή άλλου είδους αλλοιώσεις, να φέρει όλες τις συνημμένες σε αυτό ετικέτες, καρτελάκια, ή οποιασδήποτε άλλης μορφής σήμανση, και να συνοδεύεται απαραιτήτως από το Έντυπο της Δήλωσης Επιστροφής συμπληρωμένο, μαζί με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης).
γ) Επισημαίνεται πως στην περίπτωση της άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης του Χρήστη, τα κόστη της αρχικής αποστολής του προϊόντος, της επιστροφής του προϊόντος προς το Κατάστημα από τον Χρήστη καθώς και τα όποια κόστη αφορούν τρίτους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας (π.χ. έξοδα εμβάσματος, κλπ.) βαρύνουν τον Χρήστη. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον, προηγουμένως, ο Χρήστης έχει εξοφλήσει κάθε σχετικό ποσό από τα αναφερόμενα ανωτέρω.
δ) Το Κατάστημα πριν την αποστολή προϊόντων προς τον Χρήστη διεξάγει τον κατάλληλο ποιοτικό έλεγχο σε όλα τα σημεία του και τηρεί πλήρες αρχείο του προϊόντος, καταχωρημένο με την ημερομηνία ηλεκτρονικής καταχωρίσεως, με σκοπό να καταγραφεί η κατάσταση εις την οποία παραδίδεται το προϊόν προς πώληση στον Χρήστη , και να μην δημιουργούνται αμφισβητήσεις ως προς την άριστη κατάσταση του προϊόντος κατά την παράδοση και παραλαβή του από τον Πελάτη.
ε) Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή από το Κατάστημα μόνο κατόπιν πλήρους και σχολαστικού ποιοτικού ελέγχου και κατόπιν της τελικής έγκρισης του Καταστήματος. Εάν κάποιο προϊόν δεν παραλαμβάνεται στην κατάσταση που παραδόθηκε ή κατά τον ποιοτικό έλεγχο του προϊόντος που επιστράφηκε διαπιστωθεί ευθύνη του Χρήστη για την ύπαρξη φθορών ή ζημιών επί του προϊόντος ή η εν γένει μη εκπλήρωση των προϋποθέσεων της ως άνω παραγράφου β), δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του και το προϊόν επιστρέφεται στον Χρήστη, με χρέωσή του για τα μεταφορικά έξοδα.
στ) Εάν κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον Χρήστη, διαπιστωθεί η ύπαρξη τυχόν ελαττωμάτων, για τα οποία ευθύνεται το Κατάστημα, λόγω αμέλειάς του κατά την παράδοσή του, τότε γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, εκτός εάν το ελάττωμα προέρχεται από ενέργειες τρίτων, για τις ζημίες των οποίων δεν ευθύνεται το Κατάστημα.
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας, συνιστάται ο Χρήστης να ελέγχει προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης την κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, κακομεταχείριση ή αμελής μεταφορά και παράδοση.
ζ) Εφόσον οποιοδήποτε προϊόν φέρει, κατά την επιστροφή και την παράδοσή του, την μυρωδιά αρώματος, after-shave, αποσμητικoύ, υπολείμματα από make-up, κραγιόν, κρέμα οιασδήποτε μορφής, κλπ. στοιχεία που τεκμαίρουν πως το προϊόν χρησιμοποιήθηκε κατά οποιονδήποτε τρόπο, τότε αυτό δεν παραλαμβάνεται και επιστρέφεται στον Χρήστη, με δαπάνες αυτού.
η) Ο Χρήστης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος, η οποία θα προκύψει από οποιονδήποτε χειρισμό αυτού, που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση και τα χαρακτηριστικά του.
θ) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με προωθητικό δώρο θα πρέπει, κατά την υπαναχώρηση, να επιστραφεί μαζί με αυτό, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
ι) Στην περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης ο Πελάτης μας πρέπει να συμπληρώσει το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που θα βρει εδώ και να το αποστείλει συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@strassdance.gr.
Το Κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως ή ηλεκτρονικά την παραλαβή του Εντύπου Επιστροφής εγκαίρως όταν το παραλάβει.
Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν συμπληρώσει το Έντυπο Επιστροφής, γίνεται δεκτή και οποιαδήποτε άλλη σαφής δήλωσή του σχετικά με το περιεχόμενο του αιτήματος του, προκειμένου να ενημερώσει το Κατάστημα για τους λόγους επιστροφής και τον τρόπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί. Επίσης απαραίτητο είναι να επικοινωνήσει με το Κατάστημα για να ενημερώσει τηλεφωνικώς για την σχετική πρόθεσή του, οπωσδήποτε πριν από κάθε ενέργεια αλλαγής ή επιστροφής, τηλεφωνώντας στο αριθμό 697-6811279 ή 210-4318823, καθημερινά ώρες καταστημάτων.
Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην διεύθυνση: Σαμοθράκης 7, Κερατσίνι, ΤΚ 18757, παραλαμβάνονται μόνο από την εταιρία ταχυμεταφορών την οποία θα υποδείξει το Κατάστημα κατόπιν της σχετικής αναφερόμενης ανωτέρω τηλεφωνικής επικοινωνίας του Χρήστη με το Κατάστημα και σε καμία περίπτωση με την φυσική παρουσία του Χρήστη στο Κατάστημα στην άνω διεύθυνση της φορολογικής έδρας, καθώς, μεταξύ άλλων, είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος των επιστρεφόμενων προϊόντων.
ια) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και μετά την επιστροφή των προϊόντων, το Κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει στον Χρήστη το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων προς τον Χρήστη πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία όπου το Κατάστημα θα παραλάβει, θα ελέγξει τα προϊόντα και θα εγκρίνει την επιστροφή τους, υπό τους ανωτέρω όρους και προϋποθέσεις.
Στην περίπτωση χρέωσης του Χρήστη μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, εφόσον το Κατάστημα έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα ή το Ίδρυμα Εκτέλεσης Ηλεκτρονικών Συναλλαγών, το ίδιο θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα ή το Ίδρυμα Εκτέλεσης Ηλεκτρονικών Συναλλαγών για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα ή το Ίδρυμα Εκτέλεσης Ηλεκτρονικών Συναλλαγών θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια επιστροφής του ποσού στον Χρήστη. Το Κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της τράπεζας ή του Ιδρύματος Εκτέλεσης Ηλεκτρονικών Συναλλαγών και του Χρήστη. H κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό του Καταστήματος, που τηρείται στις Τράπεζες με τις οποίες συνεργάζεται το Κατάστημα. Σημειώνεται πως ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα του Χρήστη ή/και καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων, στην περίπτωση που ο λογαριασμός του Χρήστη είναι σε τρίτη τράπεζα, εκτός της Τράπεζας ή του Ιδρύματος Εκτέλεσης Ηλεκτρονικών Συναλλαγών του Καταστήματος. Το Κατάστημα δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο Χρήστης, κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
3. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο Χρήστης δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση:
α) Στην περίπτωση των προσωποποιημένων προϊόντων τα οποία κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας του Χρήστη (Custom Made) και είναι σαφώς εξατομικευμένα και αποκλειστικά σε επίπεδο σχεδιασμού, κατασκευής ή ακόμη και μεταποίησης, σύμφωνα με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές, επιθυμίες και τα ιδιαίτερα εξατομικευμένα σωματικά χαρακτηριστικά του Χρήστη, ή ακόμη και στην περίπτωση που ο Χρήστης προχωρήσει σε ηλεκτρονική παραγγελία σε έτοιμο προϊόν και το Κατάστημα κατόπιν σχετικού αιτήματος του Χρήστη συμφωνήσει να τροποποιήσει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος κατά οποιονδήποτε τρόπο.
β) Στην περίπτωση προϊόντων τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και έχουν χρησιμοποιηθεί από τον Χρήστη ακόμη και για να ελεγχθεί η καταλληλότητά τους. Τα υπόψη προϊόντα καθίστανται ακατάλληλα για επαναχρησιμοποίηση από άλλον δυνητικό Χρήστη και ως εκ τούτου καθίστανται ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής.
γ) Στην περίπτωση προϊόντων τα οποία προωθούνται από το κατάστημα σε εκπτωτική προσφορά.
4. Το Δικαίωμα Αλλαγής/Αντικατάστασης λόγω Ευθύνης του Καταστήματος
α) Στην περίπτωση όπου:
- O Χρήστης εντοπίσει ένα ελάττωμα σε οποιοδήποτε προϊόν, ή
- Tο προϊόν έχει έλλειψη κάποιας συνομολογημένης ιδιότητας, ή
- Το Κατάστημα προέβη στην αποστολή λάθος κωδικού προϊόντος σε σχέση με αυτόν ο οποίος συμπεριλήφθηκε στην παραγγελία του Χρήστη,
ο Χρήστης δικαιούται να ζητήσει την αλλαγή ή την αντικατάσταση του προϊόντος εντός εύλογου χρονικού διαστήματος (π.χ. 14 ημερολογιακές ημέρες).
β) Αλλαγές/Αντικαταστάσεις προϊόντων πραγματοποιούνται μόνο με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
γ) Στην περίπτωση αυτή ο Χρήστης οφείλει να ενημερώσει προηγουμένως τηλεφωνικά και να αποστείλει το Έντυπο Αλλαγής/Αντικατάστασης λόγω Ευθύνης του Καταστήματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς το Κατάστημα εντός 2 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας, ώστε να λάβει χώρα η αλλαγή/αντικατάσταση του προϊόντος.
δ) Το Κατάστημα θα κάνει το καλύτερο δυνατό προκειμένου να αλλάξει ή να αντικαταστήσει το συντομότερο δυνατόν το προϊόν που ο Χρήστης επέστρεψε.
ε) Το Κατάστημα μόλις παραλάβει το προς αλλαγή ή αντικατάσταση προϊόν θα επικοινωνήσει με τον Χρήστη και θα αποστείλει το προϊόν της αλλαγής/αντικατάστασης προς αυτόν σε περίπτωση που το τελευταίο είναι άμεσα διαθέσιμο.
στ) Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αλλαγή/αντικατάσταση, λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, το Κατάστημα θα επικοινωνήσει με τον Χρήστη προσφέροντας σε αυτόν ισοδύναμες εναλλακτικές λύσεις.
ζ) Στην περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος αλλαγής ή αντικατάστασης ο Πελάτης μας πρέπει να συμπληρώσει το ειδικό Έντυπο Αλλαγής/Αντικατάστασης λόγω Ευθύνης του Καταστήματος που θα βρει εδώ και να το αποστείλει συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@strassdance.gr.
Το Κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως ή ηλεκτρονικά την παραλαβή του Εντύπου Αλλαγής/Αντικατάστασης λόγω Ευθύνης του Καταστήματος εγκαίρως όταν το παραλάβει.
η) Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν συμπληρώσει το Έντυπο Επιστροφής/Αντικατάστασης λόγω Ευθύνης του Καταστήματος, γίνεται δεκτή και οποιαδήποτε άλλη σαφής δήλωσή του σχετικά με το περιεχόμενο του αιτήματος του, προκειμένου να ενημερώσει το Κατάστημα για τους λόγους της αλλαγής ή αντικατάστασης και τον τρόπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί. Επίσης απαραίτητο είναι να επικοινωνήσει με το Κατάστημα για να ενημερώσει τηλεφωνικώς για την σχετική πρόθεσή του, οπωσδήποτε πριν από κάθε ενέργεια επιστροφής προς αλλαγή ή αντικατάσταση, στο 697 6811279, καθημερινά ώρες καταστημάτων.
θ) Τα προϊόντα προς αλλαγή ή αντικατάσταση αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφορών αποκλειστικά στην διεύθυνση: Σαμοθράκης 7, Κερατσίνι, ΤΚ 18757, παραλαμβάνονται μόνο από την εταιρία ταχυμεταφορών, την οποία θα υποδείξει το Κατάστημα κατόπιν της σχετικής αναφερόμενης ανωτέρω τηλεφωνικής επικοινωνίας του Χρήστη με το Κατάστημα και σε καμία περίπτωση με την φυσική παρουσία του Χρήστη στο Κατάστημα στην άνω διεύθυνση της φορολογικής έδρας, καθώς, μεταξύ άλλων, είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων προς Αλλαγή/Αντικατάσταση, ενώ θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης (Απόδειξη Λιανικής – Τιμολόγιο).
ι) Σε αντίθεση με την περίπτωση της άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης του Χρήστη, όπου τα κόστη επιστροφής του προϊόντος προς το Κατάστημα και τα όποια κόστη που αφορούν τρίτους (π.χ. έξοδα εμβάσματος) βαρύνουν τον Χρήστη, στην περίπτωση Επιστροφής/Αντικατάστασης λόγω Ευθύνης του Καταστήματος τα σχετικά έξοδα βαρύνουν το Κατάστημα.
Ως προς αυτά τα προϊόντα ο Χρήστης δεν έχει το δικαίωμα Υπαναχώρησης, που ασκείται βάσει των παρόντων όρων.